torsdag den 22. september 2016

STRONG Nation™ og Forever Living

Det er godt nok længe siden jeg har lavet indlæg her på bloggen, men der er også sket flere forskellige ting i mit liv.

Jeg er blevet forhandler af Forever Living Aloe vera produkter. Nu ved jeg at der sidder en del af jer og tænker ...ja ja  fup og pyramidespil...WRONG...Det er faktiske produkter, der virker. Og det er IKKE et pyramidespil, heller ikke ifølge Forbrugerombudsmanden...Og så der det vist på plads. BUM.

Du er altid velkomme til at kontakte mig, hvis du ønsker at vide mere eller købe produkter. Jeg glæder mig til at komme i gang. 


 Derudover er jeg blevet certificeret STRONG Nation™ instruktør. Det er et fedt koncept som træner hele kroppen kun med din egen kropsvægt. Ingen tunge vægte eller maskiner, kun dig selv. Og det bedste er at det også henvender sig til den mandlige del af befolkningen. Ingen dans eller Zumba, men musik specielt fremstillet til STRONG Nation™ af Timberland. Her er en lille teaser:




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar